Hozzászólások

15 bejegyzés megtekintése - 16-30 / 32
  • Szerző
    Bejegyzés
  • Hozzászólás: Váltó problémák #498
    SegaSega
    Felhasználó

    Azt hiszem, hogy a távtartó elkopásakor van az a jelenség is, hogy beragadáskor a váltókar sem a megszokott állásban van.

    Hozzászólás: Váltó problémák #497
    SegaSega
    Felhasználó

    Igen, az miatt tud a tengely csúszkálni.

    Hozzászólás: Metros csörlő #495
    SegaSega
    Felhasználó

    Ezt jó tudni, akkor nem tankolok.
    Na jó, csak az egyik tankba, mert hátha megint beragad a Samu egy tenyérnyi sárba.

    Hozzászólás: Váltó problémák #493
    SegaSega
    Felhasználó

    Beszéltem egy ismerősömmel, neki a hézagoló gyűrű fogyott el és az okozta a beragadást. Cserélte és azóta nincs vele gondja.

    Hozzászólás: Metros csörlő #492
    SegaSega
    Felhasználó

    Majd kipróbáljuk, most már kezd az idő és a terepviszony megfelelő lenni

    Hozzászólás: Váltó problémák #490
    SegaSega
    Felhasználó

    Szia,

    szerintem a szinkron gyűrű adta meg magát. Gondolom neked is csak a 3-4 es fokozat szinkronos és azért csörög is a váltó ezekben a fokozatokban.
    Ha lebontod az oldalát, akkor kézzel tudod a fokozatot mozgatni?
    Nézd meg a szinkron gyűrűt, hogy nem lógott-e meg.

    Hozzászólás: Féltengelyzár #486
    SegaSega
    Felhasználó

    Akkor egy generál kellene, nem féltengelyzár 🙂
    Egyébként az enyém is hangos

    Hozzászólás: Metros csörlő #482
    SegaSega
    Felhasználó

    Igen emlékszám rá 😉

    Hozzászólás: Féltengelyzár #476
    SegaSega
    Felhasználó

    Láttam olcsóbb típusú zárat mint az AVM, de félek hogy gagyi lesz.
    Fele áron 🙁

    Hozzászólás: Fűtés #475
    SegaSega
    Felhasználó

    Igen ezt én is csináltam, de a hátsó a ajtót így nem lehet nyitni, az elsőnél pedig így iy beszivárgott valahogy a víz.
    Arra gondoltam, hogy a fűtés hatékonyságának javítása érdekében leszigetelem az ajtókat és a tűzfalat. Felragasztok valami polifoam szerű anyagot a lemezre. Az UAZ előtt Samum volt, használtam ponyvával is télen, de nem volt hideg az autó. Talán azért mert volt ajtókárpit.

    Hozzászólás: Fűtés #467
    SegaSega
    Felhasználó

    Gondolom az az igazi gond, hogy az ajtók, tűzfal, taposólemez nincs szigetelve. Láttam a képeiden, hogy nagyon jó állapotú a ponyvád. Nekem az ajtók és a ponyva találkozásánál sajnos beázik. Szerinted ha az ajtónál kicserélem a gumikat, akkor megszűnik a beázás?

    Hozzászólás: Jó öreg vas #373
    SegaSega
    Felhasználó

    A lényeg, hogy Ti nyertetek és nem az octávia 😉

    • A hozzászólás módosításra került: 5 years, 10 months telt el a bejegyzés óta-SegaSega.
    Hozzászólás: Jó öreg vas #370
    SegaSega
    Felhasználó

    Nemrég Kaposvártól nem messze a földúton láttam egy patika állapotút. Már bánom, hogy nem álltam meg lefényképezni. Remélem összefutok még vele.

    Ponyva nélkül nem semmi lehetett a futam 🙂

    Hozzászólás: Metros csörlő #318
    SegaSega
    Felhasználó

    Ez volna
    Ez lenne 🙂

    • A hozzászólás módosításra került: 5 years, 10 months telt el a bejegyzés óta-SegaSega.
    • A hozzászólás módosításra került: 5 years, 10 months telt el a bejegyzés óta-SegaSega.
    Hozzászólás: Metros csörlő #317
    SegaSega
    Felhasználó

    Nekem is az van a vason, múltkor leéget egy kábel, mert rövidzárlatot csináltam, de azon kívül sosem volt vele gondom.

15 bejegyzés megtekintése - 16-30 / 32