Az UAZ a 70-90-es évekig élte virágkorát Olaszországban. Ez annak is köszönhető volt, hogy a Martorelli testvérek jelentős sport sikereket értek el ezzel a típussal. 1975-ben Luigi Martorelli csapata négy UAZ-469B és egy motorkerékpárral 11000 kilométert tett meg a Szaharában.
uaz-martorelli_sahara_1 (1)uaz-martorelli_sahara_2

1985-1992 Fillipo Martorelli egy speciális UAZ 469-essel többszörös Olasz Off-Road bajnok lett.

uaz-martorelli_dakar

uaz-martorelli_dakar_1985
Egyedi építésű autóik szignifikánsan eltértek a gyári megoldásoktól. Elsőként alkalmaztak szervókormányt, sport üléseket, keménytetőt, az éghajlatnak megfelelően egyedi puha tetőt. Legjelentősebb fejlesztésük a dízelmotoros (Peugeot) erőforrás volt. 1973 és 1999 között a Martorelli vállalat több UAZ 6662-est adott el, mint ami ugyanebben az időszakban magántulajdonba került a Szovjetunióban.

uaz-martorelli_explorer_1

UAZ Martorelli puha tetővel

uaz-martorelli_marathon_2.1_12v

UAZ Martorelli kemény tetővel

 

 

 

 

 

 

 

Uaz_Martorelli_11

Műszaki szempontból ezek a modellek megfelelnek a mai Huntereknek

uaz_martorelli_41

uaz_martorelli_42

uaz_martorelli_43

uaz_martorelli_44

uaz_martorelli_45

uaz_martorelli_46

uaz_martorelli_47

uaz_martorelli_48

uaz_martorelli_49

– forrás: uazbuka.ru –

Legutóbbi hozzászólások
Bejelentkezés
Időjárás